OBS: Du er nu offline

Tømrer

Toemrerlogo

Er du tømrer eller snedker og går du på akkord? Er i tvivl om din prise er god nok, så klik ind på vores standardpriser og se om du kan finde en pris der passer på dit arbejde. Hvis ikke så du altid velkommen til at kontakte din opmåler.

Det er meget vigtigt at holde styr på timeforbruget i dine akkorder. Til det formål kan du komme ind i din lokalafdeling og hente en skurbog. Du kan også vælge at bruge den Elektroniskeskurbog, som er et stor Excel ark, hvor i du nemt kan styre timer og hvor langt I er kommet med den enkelte akkord.

Du kan også finde andre relevante informationer om Tømrer- og Snedkerarbejde, så som kurser, datoer for generalforsamlinger mm.

Standardpriser på forskelligt tømrerarbejde

Ude til venstre finder du link på forskellige Excel regneark. I disse regneark kan du finde standardpriser på forskellige arbejdsgange.

Da det ikke er muligt for det regneark du downloader at opdatere. Skal du ikke trykke på aktiver redigering da dette kan medføre en nulstilling af priserne i det hentet regneark.

Meningen med standartpriserne er, at du nemt og hurtigt kan få en ide om de priser, du har fået fra firmaet, er gode nok. Du skal være opmærksom på de beskrevne forudsætninger i de enkelte priser. I mange tilfælde, vil du komme ud for, at du laver mange flere detaljer end hvad der er med i prisen.

Er du i tvivl så kontakt os.

Skulle du støde på fejl i tekst, priser eller bare har en god ide til ændringer. Eller hvis du synes der mangler en standartpris på noget, så kontakt Kim Eriksen på mail: [email protected] vedhæft gerne et screendump af eventuelle fejl og mangler.